Veel Gestelde Vragen FAQ

RUILEN
Het is mogelijk een artikel te ruilen.

RUIL & RETOUR VOORWAARDEN
Retourvoorwaarden

Toch niet tevreden met het product? Binnen 14 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product terug te sturen. Volg daarvoor de onderstaande stappen. 

Aanmelden

  • Stuur een mail naar info@kindencadeau.nl met de reden voor retourneren, dan ontvang je een formulier voor het terugsturen.

Verpakking

  • Pak de producten in originele staat en verpakking in een doos
  • Plaats het ingevulde retourformulier in de doos
  • Plak het meegeleverde retourlabel goed zichtbaar op de doos

Verzending

  • Lever het pakket in bij het postkantoor
  • Bewaar het verzendbewijs goed

 
LET OP AANBIEDINGEN EN  ARTIKELEN MET EEN KORTING VAN 50% OF MEER KUNNEN NIET GERETOURNEERD WORDEN.

Ik wil items retourneren, moet ik hiervoor verzendkosten betalen?

De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf.

Verzenden

Hoe snel ontvang ik mijn Bestelling?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Is het mogelijk een order naar meerdere adressen te sturen?

Per bestelling  kunt u maar één bezorgadres opgeven. Het factuur- en afleveradres mogen wel van elkaar verschillen. Deze kunt u invullen tijdens het betaalproces.

3 Veel gestelde vragen

3.1 Hoe gaat Kind & Cadeau om met klachten?

Tijdens het verzendproces controleren wij alle artikelen op SCHADE dan wel Juistheid van het Product. Natuurlijk kan het wel eens voorkomen dat er toch een product geleverd wordt met een beschadiging.
Controleer uw bestelling daarom meteen na ontvangst, ook als u producten pas later nodig heeft.
Indien u een product heeft ontvangen met schade, neem zo snel mogelijk liefst binnen  24 UUR contact met ons op.
Stuur een E-MAIL naar info@kindencadeau.nl  met als onderwerp SCHADE + bestelling nummer
Omschrijf de schade en stuur als bijlage een duidelijke foto toe.

Wij  neemt zo spoedig mogelijk contact met u op. Klachten via FACEBOOK en INSTAGRAM kunnen helaas niet beantwoord worden.

INDIEN DE SCHADE OF KLACHT niet binnen een redelijke termijn na ontvangst is gemeld, kan Kind & Cadeau deze afwijzen.

3.2 Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

U heeft een account nodig om de status van uw bestelling te kunnen volgen. Bovendien kunt u dan sneller betalen bij het doen van een aankoop. Daarnaast kunt u in uw account eerdere bestellingen bekijken, nabestellen en uw accountgegevens en wachtwoord aanpassen. Ook zijn retouren makkelijk aan te melden.